Pólók és ruhák minden mennyiségben

Pólók és ruhák minden mennyiségben

Matthew McConaughey nélkül is újra vetkőzik Channing Tatum

2015. június 01. - Poló Péter

Matthew McConaughey nélkül is újra vetkőzik Channing Tatum

Másodjára is belebújik Magic Mike szerepébe a hollywoodi szépfiúból komoly színésszé vedlett Channing Tatum - a Magic Mike XXL címet kapó folytatásban azonban sem az azóta Oscar-díjas Matthew McConaughey, sem a rendező Steven Soderbergh nem tér vissza.

A filmezéstől saját bevallása szerint visszavonult Steven Soderbergh utolsó előtti mozifilmje, a Magic Mike 2012 egyik legnagyobb meglepetése volt, abban legalábbis mindenképp, hogy egy drámában, mégis öniróniával fűszerezett humorral operálva dolgozta fel a férfi sztriptíztáncosok sajátos világát - gondoljunk csak arra, hogy a korábban non-stop félmeztelenségéről híres, de azóta komolyabb utakra lépett (lásd: Oscar-díj) Matthew McConaughey ismét ledobta a pólóját a filmben.

Bár McConaughey a folytatásban már nem tűnik fel, a címszereplő Magic Mike-ot játszó - és színésztársához hasonlóan azóta szintén drámai karrier-fordulatot vett - Channing Tatum valószínűleg önmagában is el fogja vinni a show-t. A Magic Mike XXL címre hallgató második részre operatőrként és vágóként ugyan visszatér Soderbergh, de a rendezői székbe már az a Gregory Jacobs ül be, aki korábban másodrendezőként segítette a filmjeit. A cselekmény a "még egy utolsó nagy fellépés, aztán kiszállok" sémára fog épülni, a színészek közt pedig olyan új arcok tűnnek majd fel, mint Amber Heard, Elizabeth Banks vagy Jada Pinkett Smith.

forrás: hvg.hu

Nyakláncok a statement stílusban

(Bugya Brigi írása)

Egyetlen dologgal felfrissítheted a nyári ruhatárad 2015-ben Így viseld a statement nyakláncot! Hihetetlenül egyszerű módszer.  

" Idén nyáron egyszerűbb lesz felfrissítened megjelenésedet, mint gondolnád. Rengeteg egymással párhuzamosan futó trend van, amelyek között kedvedre válogathatsz, kissé újravariálva meglévő ruháidat. Az összkép megújításában pedig egy csodás kiegészítő, a statement nyaklánc lesz segítségedre.

Ezek az úgynevezett statement nyakláncok - azaz stílusmeghatározó nyakláncok - bámulatosan feldobják megjelenésedet, legyen akár lezser, akár elegáns az alkalom, ahová éppen készülsz.

Statement nyakláncok: az elegáns nő kiegészítője

Esküvők, kerti partik, nyári vacsorák és randik - mind olyan alkalmak, amelyeken egy nő szeret elegánsan megjelenni. De mielőtt azon keseregnél, hogy nincs egy új nyári ruhád se, és legalább négy-öt darabra lenne szükséged, hogy idén is csinosnak érezhesd magad a különböző alkalmakon, nézd meg ihletadó fotóinkat! Egy mesésen szép és méretes, köves nyaklánccal máris újjá fog születni bármelyik meglévő ruhácskád.

Ezért javasoljuk, inkább nyakláncfronton nézz körül, ha kímélni szeretnéd a pénztárcádat, de a megújult külsőről sem szeretnél lemondani. Még a minimalista trend egyszerű szabásvonalait és színvilágát is azonnal felpezsdíti egy köves nyakék. A FeminaShopban rengeteg, válogatott statement nyakláncot találsz, nézd meg most kínálatunkat!

Ha pedig még egy-két új fonási, kontykészítési módszert is kinézel magadnak, teljes nyugalommal vonulhatsz fel a rokonok és barátok esküvőjének násznépe előtt.

Statement nyaklánok a laza hétköznapokban

A nyár persze nemcsak esküvőkről és nyaralásról szól, ilyenkor is vannak munkahelyi megbeszélések. De hogy a nagy melegben egyszerre öltözhess kényelmesen, lazán, úgy, hogy közben ne úgy nézz ki, mint aki csak a zöldségeshez akart leszaladni, használd hétköznapokon is a bűvös kiegészítőt, a statement nyakláncokat.Egy egyszerű pamutpólót is nőiessé, stílusossá tesz egy csillogó nyaklánc, különösen akkor, ha egy magas sarkú szandállal is emeled megjelenésedet.

Ahogy egy teljesen egyszerű és egyszínű pamutruhát is elképesztően átváltoztat szuperdivatos öltözetté egy kövekkel gazdagon kirakott nyaklánc."


forrás: Femina.hu

Nyár, divat, trendek

Így divat most a pólóing

A Lacoste pólót eddig férfiak húzták, rosszabb esetben feltűrt gallérral, most a nők is hordhatják az elegáns pólóinget, csak a gallért hagyják békén.polo-ing.jpg

Indiában hordták először a brit gyarmatosítók a Lacoste pólóinget, méghozzá az 1930-as években, krikettezés közben. Aztuán a teniszjátékosok kedvenc ruhadarabjává vált, a kétezres években pedig a magukat jól sziutáltnak tartó vállalkozók, managerek és ezredfordulós jampik tették magukévá a galléros pólót, és azzal húzták alá jelentőségüket, hogy feltűrték a gallért. Ilyet sajnos még manapság is látni, egyes neves márkák pedig azzal sarkallják a fogyasztóikat eme bárdolatlan cselekedetre, hogy a gallér belső részére nagy betűvel ráírják a márkanevet, így a jampizók kénytelenek felhajtani a gallért, hogy látassék a drága holmi.

Idén új szerepet kap azonban a pólóing. A nőkre adták rá a pólót a divattervezők, csak kicsit másképp, mint a megszokott letisztult formában. Különböző applikációkat tettek a pólóra, mely szorosan az alakra simulhat, és a színekben is sokkal változatosabb mint a tradicionális Lacoste.

forrás: www.hvg.hu

A többi fotót a pólóing új módijáról nézze meg a stylebook.de-n.

 

Tapolca, napfény, vásárlás

Egy kultikussá vált használt-piacról szóló cikket találtam. A tapolcai piac, mai napig működik, és vonz sok-sok embert, az ország minden tájáról. Köszönet a cikkért a www.ilovebalaton.hu-nak, és Krisztának!

" Sokkot kapsz, aztán rákattansz – tapolcai használtcikk-piac

Ez nem a szó szoros értelemben vett látványosság, de hozzátartozik a Balaton-felvidék kevésbé ismert arcához. Készülj fel, mert ez kultúrsokk a javából.

Először is legyen rajtad kényelmes cipő, mert sokat fogsz állni és hajolgatni – itt ugyanis az áru nagy része a földre terített ponyvákon hever, és neked kell megtalálni a kincseket. Próbafülke és tükör nincs, ezért nem árt, ha tudod, milyen méretet hordasz a street fashion márkáknál. És végül: alkudj! Tapasztalataink szerint az esetek legnagyobb részében lehet tárgyalni az árról.

Ha felkészültél, legyél ott legkésőbb 8-kor, mert a legjobb dolgokat hamar elkapkodják a gyakorlott turizók, 11-kor pedig már elkezdenek pakolni az árusok. (Ilyenkor lehet amúgy a legjobb üzleteket kötni).

Most hirtelen nem tudunk olyat mondani, amit ezen a piacon nem találsz meg. A régiségek, könyvek, műszaki cikkek, bútorok, biciklik, dísztárgyak, játékok mellett van wc csésze, edénykészlet, beépíthető ablak, és még használt szexuális segédeszközöket is láttunk nem túl diszkréten tárolva, egy nyitott tetejű kartondobozban.

A kínálat több mint felét a ruhák és a cipők teszik ki. Itt tényleg mindent megkapsz, legyél divatőrült, hippi, hipszter vagy vintage-rajongó: bőrnadrágra, férfi hálóingre vagy indiai tunikára utazni egyaránt esélyes vállalkozás. Bevásárolhatsz a jövő évi farsangra és a csúnyapulcsi-napra, de ha veszed a fáradságot, és feltúrod a kupacokat, találhatsz luxusmárkákat, technikai túraruházatot és elegáns, minőségi cuccokat is. A szezonalitás itt nem tényező, nyár közepén is van bunda, sídzseki és hótaposó.

Az árak 200 forinttól indulnak (pólók, ingek), nadrágot kb. 500-1000 forintért, cipőt minőségtől és márkától függően 1000-2500 forintért vihetsz haza. Ha rákattansz valamire, először is meg kell keresned meg az árust. Próbálj meg pókerarccal alkudni, sőt, ha drámai akarsz lenni, még azt is eljátszhatod, hogy igazából nem is kell. Ilyenkor elképzelhető, hogy az árus végül enged az árból. Vagy nem.

Mi a piac 25%-ának végigtúrása után ezeket szereztük (egy alkalommal lehetetlen az egészet alaposan végignézni):

Velúr cipő – 500 Ft
póló (Converse) – 300 Ft
trikó (C&A). 200 Ft
Fekete tunika – 200 Ft
sportszandál (Teva): 1500 Ft

A helyiek közül sokan innen szerzik be a ruhatáruk és a lakberendezési tárgyaik jelentős részét, a bolti árak tizedéért. Ez szerintük egyáltalán nem ciki és nem anyagi helyzet függvénye, a kincsvadászat pl. kitűnő anya-lánya program. Sokszor nem is vesznek semmit, csak kijönnek körülnézni meg jókat röhögni a felhozatalon. Egy 15 éves ruhadarab például gyakran jobb minőségű, mint a plázákban és a kínai üzletekben kapható tömegcikkeké.


Infrastruktúra – parkoló, wc és büfé – van, de a piacnak csak egy része fedett, ezért legyen nálad szalmakalap.

És ha ez még mindig nem volt elég, nézd meg a közelben található kisebb piacot is. Ehhez át kell sétálnod egy patak felett. Ha itt visszaindulsz a város irányába, a mesés Malom-tóhoz érkezel.


Használtcikk-piac
Tapolca
Nyitva: kedd, csütörtök és péntek, kb. 7-12h.

Eső esetén zárva!"

Az 50 legviccesebb feliratú póló

1. rész

Egy igazán jó kis csemege a böngészőknek! Egy amerikai oldal megmutatta, az 50 legviccesebb, vagy egyszerűen, legidiótább pólót, amit valaha emberek hordtak. Vannak köztük egészen elképesztőek is! (alul megmutatunk néhányat, hátulról visszafelé)

Ahogy a tél eltűnik, és tavasz lesz , több millió nyári ruhás doboz nyílik ki világszerte. Kicsomagoljuk a rövidnadrágot, a baseball sapkát , és ami a legfontosabb, vicces pólókat . Mindannyiunknak van legalább egy vicces feliratú pólója , sok átlag amerikainak úgy tűnik, hogy a saját szó, kicsit mást jelent. Itt van az 50 legjobb. Néhány vicces , mert tényleg vicces , néhány vicces , mert klasszikus , és számos vicces egyszerűen azért, mert valaki viseli őket . Nyilvánosan. Gyermekek és idősek előtt. Élvezzük hát őket!

 

50. B@szd meg te kib@szott B@sz@dékfuck.jpg

 Talán a legagresszívabb póló, amivel valaha találkozhat az ember, ez összegzi legjobban, a hozzáállását minden középiskolásnak az országban. Tragikus, hogy a legtöbb középiskolás nem viselheti a mottóját.

 

 

 

 

 

 

49. Hallgass Ghostface-t

Amikor zenét kell ajánlani valakinek egy pólón, akkor a legjobb, ha közvetlen. Ez a póló inkább javasol, mint inkább parancsol. 

48. Jézus a haverom

Úgy tűnhet, elcsépelt, mint a fene, de egy percre ez a póló mindenütt jelen volt. Jézus volt a legmenőbb haver: kemény volt a kísérete, üldözték a hatóságok, és kivégezték, mint egy ősi Tupac-ot.


47. Támogatom a szingli Anyukákatsingle-moms.jpg

Egy nagyszerű lehetőség arra, hogy a sztriptíz klubban, mindenki tudja, hogy tisztában vagy a többiek próbálkozásaival, ami rendkívül vicces. Majd miután mind nevettetek, lehet hogy még egy pillanatra el is felejtitek, hogy fizetni kell azért, hogy meztelen nőket nézegettek!

 

 

 

 

46. ​​A gyűlölködők, gyűlölni fognak

Statler és Waldorf (Muppet Show) voltak az eredeti gyűlölködők, a világnak csak meg kellett várnia, hogy a frázisaik megfeleljenek a személyiségüknek.


45. Mi nem szórakozunk veled zeneileg

Ennek a szövegnek különleges helye van a Complex magazin szívében. Kid Cudi mondta ezt, Wale-ről, egy Complex címlapsztoriban, Cooler Collective egy pólóra is tette. A "beef"-et azóta elfelejtették, de a szlogen él.

44. Crack Killscrack.jpg

Crack kokain megtizedelte a nemzetet belvárosokban a '80 -as években, így természetesen ez egy tökéletes magas labda, egy  segges poénra. Ebben az esetben ez Bart Simpsont zúzott halálra egy kövér ember segge, ami szintén egy borzalmas módja a halálnak. (crack=repedés)

 

 

 

 

43. Egy Tequila, két Tequila, három Tequila, Padló

Ez a fajta az, amelyik azt mondja: "Azért vagyok itt, hogy bulizzak! Továbbá, nem vagyok túl jó a party-arc, ezért valakinek ki kell tisztítania ezt a pólót később." Köszönjük, George Carlin a szlogen.


42. FBI: Női Test Ellenőr (FBI: Female Body Inspector)

Bár minden rendes férfi egy női test ellenőr valamilyen mértékben, csak a legszemtelenebb férfi viseli kényelmesen, ezt a szlogent, egy pólón. 


41. Rossz zsaru, nincs fánk!bad-cop.jpg

Ez a póló biztosan szemet szúr a zsaruknak, aki elővárosi tudja, hogy nem féltek gördeszkázni, aminek a zsaruk nem nagyon örülnek. ACAB!

 

forrás: www.complex.com

Scott Ian és a Public Enemy pólója

(2.rész)

Anthrax-as Scott Ian volt talán az első fél-híres fehér fickó nem a rap világából, aki Public Enemy pólóban feszített. Ez akkor volt, amikor még volt haja. Ha veszel, egy bármilyen elsőrendű posztert Scott Ian-ről, az említett pólóban, az említett hajjal az eBay-en, 99,9%-ban pozitív visszajelzést fogsz kapni, a minősítése során.

A thrash metál gitáros rap zene rajongó lett, a Run-DMC első lemeze által, ami az "It’s Like That/Sucker MCs" névre hallgat. Amikor pár barátjának munkája lett, a Def Jam lemezcégnél az 1980-as évek közepén, elkezdett mászkálni a kiadó irodájában a Lower East Side-on. Itt hallotta először a Public Enemy számát, a "Miuzi Weights a Ton". " Azonnal a kedvenc zenekarom lett," mondja Ian. " A rapperek hangjai számomra olyanok voltak, mint a gitár hangjai a metál bandáknál. Chuck D volt az Eddie Van Halen a rapben. Számomra ez volt a legjobb. Ő volt a legnagyobb hang, amit valaha hallottam."

Vagy, ahogy Ian írja a Public Enemy zenéjéről, a  nemrég megjelent önéletrajzában (Én vagyok a férfi),  " Olyan volt, mint amikor első alkalommal hallottam,a " Rock and Roll All Nite, "-ot, az első Iron Maiden albumról, vagy a Metallica-tól, a "No Life 'Til Leather"-t. Arra késztetett, hogy lerohanjak a kibaszott utcára, és olyan keményen arcon vágjam az embereket, ahogy csak tudom! "

Ian a Public Enemy pólót színpadi pólónak hordta több évig, akkor is, ha néhány ember a közönségből valószínűleg tudta, ki is volt az a rap banda. "Határozott hangot ütött meg," mondja. "Rajtam az a póló, egy üzenetet hordott, akkor is, ha az emberek csak a két szó szimpla jelentését látták benne. Amit mi csináltunk, zenekarként az Anthrax-ben veszélyes volt, és most is az."

A két banda végül is barát lett, és összeállt  egy híres szám erejéig, ami megjelent mindkét együttes lemezén: a  "Bring The Noise", amely az Anthrax Attack of the Killer B és a Public Enemy Apokalipszisében 91 ... The Enemy Strikes Back voltak. (Az én vagyok a férfi írásban, Ian elmondja, hogy - annak ellenére, hogy mindenki mást beszél - újra kellett venni, és finomítani  Chuck D és Flavor Flav eredeti ének hangját, ahelyett, hogy újra csinálták volna velük.) Az Anthrax és a Public Enemy turnézott Észak-Amerikában, valamint 1991-ben a Primus and Young Black Teenagers megnyitóján. Valószínűleg volt néhány beteges "póló-koptató" azokon a bulikon.

forrás: pitchfork.com

A metál pólók egyre drágábbak

A metál zenét lehet szeretni vagy nem szeretni, de az tény, hogy ennek az irányzatnak is meg van a maga jellegzetes ruházata. És ki gondolná, de ezek a ruhák is egyre drágábbak. Most egy érdekes interjút  idéznék nektek, a témával kapcsolatban, a Shockmagazin jóvoltából!

"A Hammerfall tavalyi albuma, a (r)Evolution igen szép siker mindenfelé, ám Oscar Dronjak szerint ez senkit se tévesszen meg: még egy olyan jól bejáratott név is rendkívül nehezen boldogul manapság, mint ők. A gitáros részletesen beszélt egy interjúban arról, miért tűnik szinte kilátástalannak manapság a helyzet a zeneiparban.

„Amikor kihoztuk az első lemezünket, és bearanyozódott odahaza, az ilyesmi még tényleg nagy szám volt", mondta Oscar a Hammerfall egyik aktuális olasz bulija előtt a Heavyworldsnek. „Ma már viszont semmit sem jelent, hiszen folyamatosan csökkentik az ehhez szükséges eladási példányszámokat, vagyis gyakorlatilag nem számít... Vagyis még ha aranylemezt is kapsz, akkor is sokkal kevesebben vásárolták meg az albumodat. És eközben a Spotifynak meg a letöltögetősdinek köszönhetően sosem tudhatod, valójában hányan hallgatják a lemezt. A Spotify svéd cég, szóval tényleg nagyon elterjedt odahaza, de a világ többi részén is egyre többen használják."

Dronjak szerint még a Hammerfall fénykorának tekinthető ezredfordulós időszakban is sokkal könnyebben lehetett boldogulni, mint manapság. „A '80-as években majdnem végtelenül nagy volt az a bizonyos torta. Mire mi a '90-es években elkezdtük a zenekart, már összement kisebbre, éppen emiatt hagytak fel a zenészek a korábbi baromságokkal: azzal, hogy első osztályon repülnek, drága autókat vásárolnak, meg szétzúzzák a hotelszobákat mindenfelé. Akkor már senkinek sem állt a rendelkezésére végtelen mennyiségű pénz. Ez a bizonyos torta ma már a 2000-es évek elejéhez képest is sokkal kisebb – ma már gyakorlatilag senkinek sem jut belőle. Annak idején az ember számíthatott a valódi eladásokból származó bevételekre. Oké, sosem tudhattad előre, mennyi lemezed fogy majd, de legalább valami halvány elképzeléssel rendelkeztél róla. Most lövésed sincs róla, mert ami mondjuk a Spotify után befolyik, az például nevetségesen alacsony összeg. Viszont közben a turnéköltségek semmit sem csökkentek, tíz éve is ugyanannyiba került nekiindulni, mint manapság, vagy talán ma még drágább is ez az egész, miközben a máshonnan érkező bevételek lezuhantak. Ez a probléma lényege. Fogalmam sincs, hogyan lesz képes túlélni a zeneipar, akár már éves távlatokban nézve is. És lehet, hogy a legrosszabb forgatókönyv valósul majd meg. Majd maradnak az olyan rágógumizenék, amikben semmi lélek nincsen, mert ezeket lehet a legolcsóbban előállítani. A szenvedély el fog tűnni..."

A Hammerfall gitárosa szerint az állandóan emlegetett merch-bevételek sem olyan biztosak, mint amennyire sokan szeretik ezt hangsúlyozni, és nagyban eltérnek az egyes országok szabályai is. „Fogalmam sincs, mit hoz a jövő, mert tényleg baromi nehéz túlélni a zenekaroknak abból a kevés pénzből, amihez manapság hozzájutnak. És nem könnyíti meg a helyzetet, amikor például itt, Olaszországban olyan kibaszott magasak a kapcsolódó adóterhek, hogy meg kell emelnünk a pólóárainkat, hogy legalább a költségeink egy töredékét visszanyerjük. Ennek pedig természetesen a rajongók zsebe látja kárát... Fogalmam sincs, hogy a szervező, a koncerthelyszín, vagy nem tudom, ki a faszom teszi el a lóvét, de valaki majdnem a merch-bevételünk 40 százalékát elviszi csak azért, hogy egyáltalán árulhassuk a cuccainkat a bulin. Ez egyszerűen minden tekintetben rossz, főleg, amikor ennyire kicsi a torta. Olyannyira tarthatatlan ez az állapot, hogy most konkrétan azt sem tudom, egyáltalán koncertezünk-e még valaha Olaszországban. Nem csak emiatt, mert ott volt közben a rengeteg adminisztrációs szarakodás is, de részben ezért is... A rajongók nagyszerűek, imádok itt játszani, de nem szeretném, hogy közben leraboljanak. Minden országban van ilyen díj, amivel nincs bajom, de hogy majdnem a bevételünk felét elvigyék? Nem, ez nem oké, ez egyszerűen nem korrekt. És az ilyesmik miatt egyszerűen nem megyünk többet bizonyos országokba, ahol ilyenek a szabályok, és Olaszország egy ezen államok közül. Bocsánat, de ez a helyzet, és az embereknek joguk van tudni erről. Mert miközben nekik az jár a fejükben, milyen drága a pólónk, én azt mondom, hogy igen, tényleg az, de nem a mi hibánkból. Legalább azt a lóvét vissza kell nyernünk az eladásokból, amit mi fizettünk az előállításukért... Egyszerűen szükség van egy bizonyos merch-bevételre ahhoz, hogy meg tudjunk élni a zenélésből, pontosabban, hogy túl tudjunk élni belőle."

forrás: www.shockmagazin.hu

Tanácsok tavaszra! Mit vegyek fel?

Szerencsére lassan itt van a tavasz, és kezdhetjük kitalálni, hogy mit fogunk hordani a kellemes, enyhe időben! Persze ez sokszor nem is olyan egyszerű.divat.jpg

Először is meg kell nézni, mi van a ruhásszekrényünkben, plusz figyelni kell az aktuális divatot, és persze a pénztárcánk vastagságát.

A szekrényünk tartalma sokszor lehangoló, de egy kis ügyességgel, minden ruhadarab megújítható vagy feldobható valamivel. A nagy márkák honlapjaiból kiderül, hogy idén a kék, és az élénkebb színek dominálnak majd, de a fekete, mint örök divat is jelen lesz.

Ha túl kevés a pólónk vagy nagyon viseltes, nem kell megijedni, szerencsére sok praktikus megoldást kínálnak a közösségi, és más internetes, oldalak (Pinterest, Nőklapja, Femina) , ha saját kezűleg szeretnéd felújítani ruháidat. De ha végképp nincs ötleted, ott vannak azok az olcsó divatmárkák (H&M, Pull&Bear, Bershka), ahol már tényleg pár ezer forintért beszerezhetsz egy-két tetszetős pólót, inget, vagy dzsekit.

Pláza van már minden sarkon :) minden plázában, pedig ruhaüzletből van a legtöbb. És egyre több és több világmárka nyit üzletet hazánkban, (elsősorban Budapesten) ahol, a legújabb divatnak megfelelően, és igen jó áron fel lehet öltözködni tetőtől talpig.

Persze jó megoldás az is, ha van a rokonságunkban olyan, aki szintén le szeretné cserélni pár ruhadarabot a szekrényéből. És ha a méretetek is nagyjából megegyezik, akkor piszok mázlid van, és kezdhetsz tervezgetni, hogy melyik pólót, pulóvert, vagy nadrágot párosítod össze a sajátoddal.

Ha már a használt ruha, akkor nem mehetünk el szó nélkül a számtalan turkáló mellett, amik gomba módjára szaporodnak a fővárosban, és vidéken egyaránt. Sok külföldi topmárka található meg itt, töredékéért az eredeti árnak.

Jó ízlés, türelem, és egy kis utánajárás, meghozza a gyümölcsét, és máris olyan ruhatárunk lehet, mint a menőknek :) Tehát, nem kell elkeseredni, mert a jó idő adott, a divat nem változik percenként, és ne felejtsd el, amit Coco Chanel mondott:

„Minél rosszabbul állnak a dolgaid, annál jobban kell kinézned!”

Kőbánya Blúz - vigyázz! hamisítvány!

Több tízezer hamis cipőt és ruhát foglalt le a NAV Kőbányán

Úgy tűnik a hamisítás, még mindig nagy biznisz. Cipő, papucs, pólót és baseballsapka is volt azok között a hamis áruk között, amit egy kőbányai gyártelepen foglalt le a Nemzeti Adó- és Vámhivatal - az áruk összértéke csaknem 200 millió forintra rúgott. Ez az összeg szerintem, az átlagoshoz képest is sok.

Suller György Attila szóvivő tájékoztatása szerint a pénzügyőrök egy kőbányai gyártelepen lévő raktárnál ellenőriztek, ahol két távol-keleti férfi éppen cipőket pakolt. A férfiak a pénzügyőrök láttán egy kulcscsomót próbáltak a dobozok közé rejteni. Mint később kiderült, ez okozta a vesztüket. A kulcsok további három raktárhoz vezettek, ezeket a NAV járőrei szintén átvizsgálták, s több mint 21 ezer pár, védjeggyel ellátott, 150 millió forintot meghaladó összértékű cipő és papucs került elő.

Szinte ugyanez történt egy másik ellenőrzéskor is - írta a szóvivő. Egy távol-keleti nő amikor meglátta a pénzügyőröket, egy kulcscsomót próbált a csizmájába rejteni. Az igazoltatás után a kulccsal kinyitottak egy raktárt, és ott összesen 13 515 darab, különböző védjeggyel, illetve márkafelirattal ellátott nadrágot és pólót találtak, amelyek értéke megközelíti a 34 millió forintot.

Egy harmadik raktárnál - nem fogják kitalálni, a járőrök ugyancsak egy távol-keleti férfira lettek figyelmesek, akit igazoltattak, és a nála talált kulccsal kinyitották az épületet, ahonnan csaknem 3 ezer darab, különféle márkák felirataival ellátott baseballsapka került elő 5,8 millió forint értékben.

A megtalált ruhaneműk és lábbelik rossz minőségű hamisítványok, ezért azokat a pénzügyőrök lefoglalták, és ismeretlen tettes ellen iparjogvédelmi jogok, illetve szerzői vagy szerzői joghoz kapcsolódó jogok megsértésének gyanúja miatt feljelentést tettek a NAV pénzügyi nyomozóinál - közölte Suller György Attila.

 forrás: www.hvg.hu

a híres Public Enemy póló

A januári Super Bowl döntőn, az NBC állomáson futott egy promó filmzene, az instrumentális változata egy Public Enemy számnak, a "Nehezebb, mint gondolnánk", míg az Oscar-díjra jelölt Selma című filmben szintén egy dal hallható az együttestől: "Mondd el, mintha igaz lenne ". pe.jpgA Public Enemy karrierje persze sokkal régebbre nyúlik vissza. Ők voltak az elsők, akiknek forradalmi hangvételű rap zenével sikerült beszivárogniuk a mainstream zene világába, és évtizedeken át dacoltak a pop zenével.
Public Enemy sok követőre talált számos, túlnyomórészt fehér szubkultúrákból, azáltal, hogy  kombinálta a dühös energiát, és a radikális fellépést, a koncerteken, kitartó politikai nézőpontok a dalszövegekben, és egy furcsa humor, az összes együtt az "on-point esztétika". Zenéjük, és szövegeik még mindig aktuálisak. Mindannyian figyeltük a Public Enemy zenéjért, különösen az 1980-as évek elején, és az 1990-es években, amitmost a közelmúltban újra kiadtak: olyan klaszikusok, mint a "It takes a Nation of Millions to hold us back", és a "Fear of a black planet". Ez könnyen csepp a takarót nyilatkozatot, hogy ha ez a két mérföldkő album eredetileg megjelent, volt egy hatalmas tovagyűrűző hatása a kortárs zenére, de hatásuk még érezhető volt egy másik kis szegmensében a divatnak: híres fehér srácok viselik a Public Enemy pólókat a nyilvánosság előtt.

Az alábbiakban a öt férfit mutatok be, akik megpróbálták, megtörni a hatalmat, a Public Enemy pólóikkal.

 

folyt. köv.

forrás: pitchfork.com


süti beállítások módosítása